Transfagarasanul

Post Reply
User avatar
Popescu CV
Posts: 630
Joined: 29 Dec 2007, 23:08
Van / Campervan sau RV: Mazda E2000 Campervan
Residence City: Bucuresti Tei
Country: Romania
Contact:

Transfagarasanul

Post by Popescu CV » 09 Jan 2008, 17:26

Cu RV Campervan in excursie 2007

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

User avatar
Travelcat
Posts: 11
Joined: 20 Jul 2009, 00:59
Van / Campervan sau RV: Laika Kreos 3009/Fiat Ducato Multijet160
Residence City: Ludwigshafen
Country: Germania

Re: Rute si obiective interesante

Post by Travelcat » 15 May 2011, 04:16

Un membru al forumului camperistilor german doreste sa treaca in August Transfagarasanul de la Sibiu inspre Curtea de Arges.

Autorulota dansului are doar 60 cai putere la o greutate maxima de 3500 kg!

Are indoieli in privinta posibilitatii trecerii cu autorulota din cauza gradientelor prea mari.
Stie cineva cam cat la suta este cel mai mare gradient?
Se recomanda pasajul cu o autorulota atata de slab motorizata?

Ma gandesc si la bietii calatori pe cale de a da infarct si plini de ganduri necrestine din spatele lui ... Image Image

george chirila
Posts: 309
Joined: 08 May 2011, 21:30
Van / Campervan sau RV: Hobby Prestige 545
Residence City: Bucuresti -Sos Oltenitei
Country: Romania

Re: Rute si obiective interesante

Post by george chirila » 15 May 2011, 11:49

Poate sa existe o autorulota la 3500 de kg ,cu o motorizare asa de mica ? Dupa umila mea parere pe Transfagarasan ,cred ca aceasta autorulota cam " gafaie " ,dar nu ramane " catarata ",pe pantele cam maricele ,ale Transfagarasanului . Ce marca este : Fiat ? Acum depinde si de motorizare ( motorina este mai puternica ,dar circula mai incet ,pe cand benzina este invers ),de cuplajul motorului (daN ). Ma voi interesa la " meseriasi " si va voi anunta !

User avatar
cata
Posts: 1126
Joined: 29 Dec 2007, 18:44
Van / Campervan sau RV: Mazda
Residence City: Bucuresti
Country: Romania
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Transfagarasanul

Post by cata » 15 May 2011, 13:56

Pentru probleme tehnice trebuia deschis un topic nou in sectiunea " Solutii tehnice si asistenta " sectiunea "Diverse" si nu la "Excursii si Drumetii".
Greutatea maxima de 3500Kg este f.posibil sa nu o atinga niciodata daca nu incarca masina .
In afara de puterea motorului este importanta si cutia de viteze si rapoartele de demultiplicare.
Daca persoana a mai fost prin Alpi sau prin alte drumuri de munte, nu cred ca va avea probleme, conteaza insa si lungimea autorulotei, la 6m lungime, va fi cam greu sau chiar imposibil in curbele in "ac de par".
Despre gradientul (declivitatea) pantelor de pe Transfagarasan nu stiu nimic dar nu cred sa depaseasca 10-12grade.

george chirila
Posts: 309
Joined: 08 May 2011, 21:30
Van / Campervan sau RV: Hobby Prestige 545
Residence City: Bucuresti -Sos Oltenitei
Country: Romania

Re: Transfagarasanul

Post by george chirila » 15 May 2011, 18:51

Oricum Transfagarasanul ,merita toti banii cheltuiti ,pentru vizitarea lui si nu trebuie pregetat nici-un efort pentru al vedea . Este a doua sosea la cea mai inalta altitudine din Romania ( 2042 m ),si este intrecut decat de Transalpina (soseaua din Muntii Parang ,in Pasul Urdele -2145 m) care face legatura dintre localitatile Novaci - Gorj si Sebes -Alba . Sunt locuri superbe si panorame deosebite pe Transfagarasan ,in afara se soseaua propriuzisa ! Deci sfatuiti-l pe amicul dumneavoastra sa-l viziteze ! Oricum Romania este frumoasa !

User avatar
Travelcat
Posts: 11
Joined: 20 Jul 2009, 00:59
Van / Campervan sau RV: Laika Kreos 3009/Fiat Ducato Multijet160
Residence City: Ludwigshafen
Country: Germania

Re: Rute si obiective interesante

Post by Travelcat » 16 May 2011, 15:30

george chirila wrote: Poate sa existe o autorulota la 3500 de kg ,cu o motorizare asa de mica ? Dupa umila mea parere pe Transfagarasan ,cred ca aceasta autorulota cam " gafaie " ,dar nu ramane " catarata ",pe pantele cam maricele ,ale Transfagarasanului .
Da, exista inca foarte multe. Abia de la sfarsitul anilor '90 sa trecut la motorizare de peste 90 CP. Si aici foarte multi nu-si pot permite sa cumpere autorulote moderne sau chiar noi.
george chirila wrote:Ce marca este : Fiat ? Acum depinde si de motorizare ( motorina este mai puternica ,dar circula mai incet ,pe cand benzina este invers ),de cuplajul motorului (daN ). Ma voi interesa la " meseriasi " si va voi anunta !
Cred ca este un Mitsubishi, tipul autorulotei Frankia L300. Nu are informatii prea multe in profilul lui.

User avatar
Travelcat
Posts: 11
Joined: 20 Jul 2009, 00:59
Van / Campervan sau RV: Laika Kreos 3009/Fiat Ducato Multijet160
Residence City: Ludwigshafen
Country: Germania

Re: Transfagarasanul

Post by Travelcat » 16 May 2011, 15:56

cata wrote:Pentru probleme tehnice trebuia deschis un topic nou in sectiunea " Solutii tehnice si asistenta " sectiunea "Diverse" si nu la "Excursii si Drumetii".
Image Sorry, n-am stiut! Este posibil sa mutati topicul la sectiunea potrivita?
cata wrote:Greutatea maxima de 3500Kg este f.posibil sa nu o atinga niciodata daca nu incarca masina. [...]
Din pacate da! Se atinge foarte repede si chiar se depaseste greutatea maxima de 3500 kg. La cele mai multe autorulote se pot incarca in total doar 300-400 kg. Asta contine pasagerii - in afara de sofer (evaluat la 75 kg!), hainele, alimentele, vasele, marchiza, mobila camping, climatizarea pusa ulterior, antena TV, celulele solare (care foarte multi isi pun). Deci absolut tot necesarul pentru voiaj.

Este de neinchipuit cat de repede se aduna lucrurile. Cateodata, cand facem ture mai lungi, nici nu indraznesc sa ma gandesc oare cu cate kilograme depasim maximul permis.

User avatar
cata
Posts: 1126
Joined: 29 Dec 2007, 18:44
Van / Campervan sau RV: Mazda
Residence City: Bucuresti
Country: Romania
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Transfagarasanul

Post by cata » 16 May 2011, 17:08

Nu trebuie mutat intreg topicul ci doar postarile despre conditiile tehnice.
Acum vor ramane aici dar pe viitor, orice problema ce contine date tehnice ar trebui postata la categoria "Solutii tehnice si asistenta" .
Chiar daca depaseste ceel 3500kg, a mai fost pe drumuri de munte, sau este prima oara?
Daca nu, atunci sa incerce trasee mai usoare si sa vada cat poate duce autorulota.
Despre adunatul lucrurilor cineva imi spunea odata "Cu cat omul are mai mult spatiu disponibil, cu atat mai mult incearca sa-l umple" si as continua eu, de cele mai multe ori cu lucruri inutile sau pe care nu le va folosi poate niciodata.
Si eu patesc acelasi lucru, toate spatiile goale le umplu si in plus mai pun si pe portbagaj si intotdeauna ma intreb ce ma-s fi facut daca aveam o masina mai mica?

george chirila
Posts: 309
Joined: 08 May 2011, 21:30
Van / Campervan sau RV: Hobby Prestige 545
Residence City: Bucuresti -Sos Oltenitei
Country: Romania

Re: Transfagarasanul

Post by george chirila » 16 May 2011, 17:48

Doamna Gisela ,dupa lungi cautari ,am gasit ceva despre Transfagarasan ,care ar putea interesa pe multi colegi de-ai nostri ,indiferent ca au masini puternice sau auto mai " lenese ". Deci :
Declivitati peste 6 % - 24 km ( 36 % din traseu )
Declivitate de 9 % -pe 647 m
Declivitate maxima 9,23 % (de la km 108+ 240 la km 108+ 300 ,deci doar 60 m si bahuiesc ca este foarte aproape de creasta ,aproximativ 9 km,pana in varf )
Altitudine maxima -2040 m ( km 117 )
Tuneluri -km 60 +700 ; lungime 173 m
-km61 + 400; lungime 97 m
-km 116 + 360;lungime 887 m ( creasta Muntilor Fagaras )

Intre km 104 ( Piscu Negru ) si km 130 +800 ( Cabana Balea Cascada ),drumul se inchide circulatiei publice in perioada 01 -XI - 30 VI. Deci ,vorba colegului Catalin ,daca aceea autorulota a trecut Alpii ,mai mult ca sigur va trece si minunatul nostru Transfagarasan !! Cu respect :salute :salute

User avatar
Travelcat
Posts: 11
Joined: 20 Jul 2009, 00:59
Van / Campervan sau RV: Laika Kreos 3009/Fiat Ducato Multijet160
Residence City: Ludwigshafen
Country: Germania

Re: Transfagarasanul

Post by Travelcat » 17 May 2011, 03:32

cata wrote: [...] Despre adunatul lucrurilor cineva imi spunea odata "Cu cat omul are mai mult spatiu disponibil, cu atat mai mult incearca sa-l umple" si as continua eu, de cele mai multe ori cu lucruri inutile sau pe care nu le va folosi poate niciodata.
Cand ma uit cum altii (2 adulti, 3 baietei) merg la un concediu de trei saptamani cu un pickup avand tot necesarul, pana si o umbrela de soare la ei, si noi 2 persoane intr-un camper de 7,30 m lungime ... pur si simplu, nu-mi vine sa cred. Image
cata wrote:Si eu patesc acelasi lucru, toate spatiile goale le umplu si in plus mai pun si pe portbagaj si intotdeauna ma intreb ce ma-s fi facut daca aveam o masina mai mica?
Ma gandesc, asta este ca si cu posetele damelor: cea mica este mereu plina, iau una mare, este plina si ea! Image
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply